H&M sluit duurzaam multimerkenplatform Itsapark

2022-10-01 14:49:00 By : Ms. Angela Yang

H&M heeft zijn duurzame multimerkenplatform Itsapark offline gehaald.De groep vertelde FashionUnited dat de keuze was genomen om "de strategische lessen van Itsapark te benutten" en deze te integreren in het H&M-merk om "een grotere impact en een groter publiek te verzekeren".Itsapark sloot zijn klantgerichte activiteiten in november, waarbij de "meerderheid" van zijn werknemers functies binnen H&M bood.Het platform werd in 2019 voor het eerst gelanceerd als een community-gedreven, digitale modegids op basis van vragen en antwoorden.Maar vorig jaar werd het omgevormd tot een platform voor de verkoop van duurzame merken en het opleiden van consumenten over milieuvriendelijke mode.Een woordvoerder van H&M vertelde FashionUnited: “Itsapark heeft in korte tijd uitgebreide kennis ontwikkeld binnen het segment van duurzaam gedreven mode, beauty en lifestyle."Om deze strategische lessen te benutten, hebben we besloten om de talenten en activa van Itsapark te integreren in het H&M-merk en zo een grotere impact en een groter publiek te verzekeren."Deze site gebruikt cookies om haar diensten te leveren, om advertenties te personaliseren en om verkeer te analyseren.Als u doorgaat met browsen op de site, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.